1. Rezerwację wizyt proszę dokonywać telefonicznie w godz. 10.00 – 18.00, osobiście w salonie lub na stronie

2. Każde spóźnienie o którym salon nie został poinformowany powyżej 30 min., skutkuje odwołaniem wizyty.

3. Wizytę można odwołać telefonicznie.

4. W przypadku nie przybycia na umówioną wizytę bez odwołania, ponowne umówienie będzie możliwe tylko po dokonaniu wcześniejszej przedpłaty ( do uzgodnienia – w zależności od wielkości psa)

5. Jeżeli zachowanie psa nie jest do opanowania, groomer może zrezygnować z dalszej współpracy i pobiera całą należną opłatę.

6. Usługi wykonywane w salonie są bez podania jakichkolwiek środków farmakologicznych i przemocy wobec zwierząt. Nie przyjmujemy psów, którym przed wizytą zostały podane jakiekolwiek środki uspokajające.

7. W salonie pracujemy wyłącznie na profesjonalnym czystym i sterylnym sprzęcie, używając kosmetyków renomowanych firm.

8. Każda usługa jest usługą kompleksową obejmującą profesjonalną kąpiel, stylizację fryzury, strzyżenie/trymowanie, skracanie pazurków.

9. W przypadku bardzo mocno zakołtunionej okrywy wcześniej ustalona fryzura może ulec zmianie-liczy się przede wszystkim dobro i komfort psa.

10. Rozczesywanie skołtunionej okrywy jest usługą dodatkowo płatną, cena ustalana jest indywidualnie na miejscu po obejrzeniu pieska. Nie rozczesujemy psów agresywnych.

11. Jeśli piesek przeszedł lub cierpi na choroby neurologiczne, psychiczne, narządów ruchu, skórne, alergiczne i itp. proszę o zgłoszenie tego przed wizytą.

12. Salon nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił chorobę np. padaczkę, chorobę serca, alergię skórną.

13. Dla bezpieczeństwa psa, ułatwienia pracy groomera i skrócenia czasu wykonywanej usługi pieski strzyżone są bez obecności właściciela. Pod nieobecność właściciela pies jest spokojniejszy i lepiej współpracuje z fryzjerem.

14. Salon ma prawo do wykorzystania wizerunku psa w celach promocyjnych i reklamowych za zgodą właściciela

15. Każdy zwierzak powinien posiadać książeczkę zdrowia z aktualnym szczepieniem.

16. Pozostawiając zwierzaka w salonie pod opieką groomera klient akceptuje wszystkie warunki regulaminu.